H πρόοδος των έργων για τον σταθμό του Μετρό στα Εξάρχεια.

Spread the love

Με τη βεβαιότητα ότι δεν αναμένεται να προκαλέσει ιδιαίτερο πρόβλημα στο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου, η προσφυγή κατοίκων της περιοχής των Εξαρχείων” στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της κατασκευής σταθμού Μετρό στην περιοχή, προχωρά η κατασκευή του έργου της γραμμής 4.

AliExpress WW

Με την προσφυγή 50 κάτοικοι των Εξαρχείων ζητούν την ακύρωση της Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης υποστηρίζοντας πως αυτή δεν αξιολογεί σωστά τις επιπτώσεις από την κατασκευή του σταθμού.

Google news

Για την δημιουργία σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων έχουν σημειωθεί αντιδράσεις από μερίδα κατοίκων της περιοχής, καθώς θεωρούν πως “ο σταθμός μετρό στην πλατεία Εξαρχείων είναι καταστροφή για την πλατεία και τη γειτονιά, αλλά και τα ευρύτερα πλάνα τουριστικοποίησης και αλλαγής του χαρακτήρα των Εξαρχείων”.

Η κυβέρνηση πάντως από την πρώτη στιγμή επέμενε ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω στην κατασκευή του σταθμού ενώ όσον αφορά τη χωροθέτηση του σταθμού σε άλλο σημείο της περιοχής και όχι στην πλατεία των Εξαρχείων, πηγές προσκείμενες στην Αττικό Μετρό τόνιζαν ότι η χωροθέτηση έχει γίνει από το 2017 και δεν μπορεί να γίνει μία τέτοια αλλαγή. Επίσης, αυτό το ενδεχόμενο θα οδηγούσε σε ακύρωση της σύμβασης του έργου.

Ήδη στο έργο της γραμμής 4 βρίσκονται σε εξέλιξη οι πρόδρομες εργασίες στα περισσότερα εργοτάξια του έργου, ενώ σύμφωνα με το τελευταίο ενημερωτικό δελτίο της Αττικό Μετρό, στο Φρέαρ Βεΐκου ολοκληρώθηκε η παράκαμψη της ύδρευσης για την τοποθέτηση, συγκόλληση και επίχωση των δίδυμων αγωγών της ΕΥΔΑΠ. Επίσης, στο σταθμό Δικαστήρια ξεκίνησαν εργασίες για την παράκαμψη δικτύων μέσης και χαμηλής τάσης, ενώ στο σταθμό Κολωνάκι πραγματοποιούνται εργασίες παράκαμψης δικτύων υψηλής τάσης, ΔΕΗ, ΟΤΕ και φυσικού αερίου. Παράλληλα, στο Φρέαρ Δικαιοσύνης ξεκίνησαν εργασίες παράκαμψης του αρδευτικού συστήματος.

Εργοταξιακές περιφράξεις τοποθετήθηκαν στα εργοτάξια των σταθμών Ζωγράφου και Εξάρχεια. Στο σταθμό Κολωνάκι τα έργα προχωρούν και μαζί οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ενώ αρχαιολογικές εργασίες ξεκίνησαν από τις αρμόδιες Εφορίες Αρχαιοτήτων στα εργοτάξια των σταθμών Εξάρχεια και Γουδή. Επίσης, συνεχίζονται οι διερευνητικές τομές αρχαιολογικών εργασιών στους σταθμούς Ελικώνος, Κυψέλη, Ακαδημία, Καισαριανή και στο φρέαρ Βιβλιοθήκη.

Έφτασε στην Αθήνα ο πρώτος μετροπόντικας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Στην Αθήνα, όπως έγραψε το Capital.gr, κατέφθασε ο πρώτος μετροπόντικας (TBM) που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό.

Ο πρώτος μετροπόντικας που παρελήφθη από την ΑΒΑΞ, σε κομμάτια, θα μεταφερθεί στο εργοτάξιο “Κατεχάκη” στο φρέαρ που έχει διαμορφωθεί, όπου και θα ξεκινήσει η διαδικασία συναρμολόγησης τους.

Μέσα στο επόμενο διάστημα, αναμένεται να αποδοθεί στην κοινοπραξία και το εργοτάξιο στο Άλσος Βεΐκου στο οποίο θα συναρμολογηθεί ο δεύτερος μετροπόντικας που αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του τους επόμενους μήνες.

Τα δύο μηχανήματα θα “συναντηθούν” στο εργοτάξιο Ευαγγελισμός από όπου θα αποσυναρμολογηθούν.

Οι μετροπόντικες κατασκευάστηκαν και συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Herrenknecht AG στη Γερμανία και πρόκειται για μηχανήματα νέας τεχνολογίας που διαφυλάττουν την ασφάλεια των υπερκείμενων κατασκευών κατά τη διάνοιξη των σηράγγων και εξασφαλίζουν την ελάχιστη δυνατή όχληση της πόλης. Έχουν μήκος 100 μέτρα και διάμετρο που ξεπερνά τα 9 μέτρα.


Spread the love

Written by 

Σχετικά άρθρα