Έτσι θα ψωνίζουμε στα σουπερμάρκετ από 2 Νοεμβρίου.

Spread the love

Όλες οι αλυσίδες, μικρές ή μεγάλες θα έχουν το δικό τους καλάθι από τις 2 Νοεμβρίου και μετά , το οποίο θα ανανεώνεται κάθε εβδομάδα (και ημέρα Τετάρτη) και το περιεχόμενό τους θα αφορά επώνυμα ή μη προϊόντα.

AliExpress WW

Η νομοθετική ρύθμιση για το «καλάθι του νοικοκυριού» θα έρθει στη Βουλή για ψήφιση εντός της προσεχούς εβδομάδας, ενώ η εφαρμογή του θα ξεκινήσει στις 2 Νοεμβρίου, με βάση όσα ανέφερε αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης.

Google news

Σούπερ μάρκετ: Τα νέα δεδομένα
Θα διατηρείται, δε, για επτά μέρες και θα αλλάζει κάθε Τετάρτη, είπε ο κ. Παπαθανάσης σήμερα (22/10) το πρωί στο Open, ενώ υπογράμμισε ότι το υπουργείο δέχεται, εκτός από την υποχρεωτική εφαρμογή του καλαθιού για τις μεγάλες αλυσίδες (είναι γύρω στις 15-17 αλυσίδες) να συμμετάσχουν και μικρότερες αλυσίδες.

«Δεχόμαστε να υπάρχει ξεχωριστό καλάθι από οποιαδήποτε άλλη μικρή αλυσίδα αλλά αν το κάνει απλώς θα πρέπει να το τηρήσει» είπε ο αναπληρωτής υπουργός προσθέτοντας ότι οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς και θα προβλέπεται πρόστιμο 5.000 ευρώ την ημέρα.

«Η Επιτροπή Ανταγωνισμού κάνει τη δουλειά της κι εμείς τη δική μας» σχολίασε ο ίδιος απαντώντας σε ερώτηση εάν θα έχει προλάβει η επιτροπή να γνωμοδοτήσει τις επόμενες επτά ημέρες, καθώς, όπως είπε, η νομοθετική ρύθμιση θα έρθει στη Βουλή για ψήφιση εντός της προσεχούς εβδομάδας.

Ο κ. Παπαθανάσης σημείωσε ότι δεν υπάρχει περιορισμός εάν τα προϊόντα που θα βάλει κάθε επιχείρηση στο καλάθι θα είναι επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας, τονίζοντας πως «σκοπός είναι να υπάρξει συγκράτηση και μειωμένες τιμές». Πηγή: Reporter.gr.

Σούπερ μάρκετ: Φούρνοι και κρεοπωλεία «φτιάχνουν» το δικό τους καλάθι
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για καλάθι του κρεοπώλη και του αρτοποιού μετά τα σούπερ μάρκετ σε μια προσπάθεια να στηριχθούν τα νοικοκυριά από τις συνεχείς αυξήσεις σε βασικά προϊόντα όπως το ψωμί και το κρέας.

Mέτρα για τη συγκράτηση των τιμών στο ψωμί συζητούν Υπουργείο Ανάπτυξης και οι εκπρόσωποι των αρτοποιών καθώς καταγράφεται μεγάλη αύξηση λόγω εκτόξευσης των πρώτων υλών. Μάλιστα σύμφωνα με την ΕΡΤ, μετά το καλάθι της νοικοκυράς στα σούπερ μάρκετ εξετάζεται το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και το «καλάθι του αρτοποιού» αλλά και το «καλάθι του κρεοπώλη»

Οι κρεοπώλες και οι αρτοποιοί σκέφτονται, σύμφωνα με πληροφορίες, να φτιάξουν το δικό τους καλάθι με προϊόντα, ακολουθώντας το “καλάθι του νοικοκυριού”.

Μέχρι στιγμής, οι εργαζόμενοι και στους δύο κλάδους είναι θετικοί σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο ειδικά με τις αυξήσεις στα προϊόντα να συνεχίζουν αλλά και καταστήματα να αναγκάζονται να βάλουν λουκέτο μη μπορώντας να ανταποκριθούν στα λειτουργικά έξοδα.

Σύμφωνα με την πρόεδρο του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, Έλσα Κουκουμέρια, η τιμή του ψωμιού έχει αυξηθεί κατά 15% τον τελευταίο χρόνο, ξεπερνώντας ακόμα και τα 3 ευρώ το κιλό, ενώ η τιμή του στα σούπερ μάρκετ ανέρχεται ακόμη και στα 4,5 ευρώ το κιλό.

Την ίδια ώρα, περισσότεροι από 200 φούρνοι έχουν βάλει λουκέτο, λόγω των υπέρογκων αυξήσεων στην ενέργεια και τις πρώτες ύλες.

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως το καλάθι του αρτοποιού θα περιέχει ψωμιά, το κουλούρι Θεσσαλονίκης που επιλέγουν πολλοί για πρωϊνό καθώς και βουτήματα.

«Κόκκινος» συναγερμός με συγκεκριμένα προϊόντα στα Lidl της χώρας!
Επικίνδυνα κρίθηκαν τα παρακάτω προϊόντα τα οποία βρίσκονταν στα ράφια των σούπερ μάρκετ LIDL γιατί κρίθηκαν μολυσμένα. Τα Lidl ανακαλούν δύο προϊόντα από τα ράφια τους και σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρεία, καλούνται οι καταναλωτές να μην καταναλώσουν.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε η LIDL “H εταιρεία Société Fromagère de Riblaire προχωράει σε ανάκληση του προϊόντος “Buche de chevre Κατσικίσιο τυρί ρολό, 200g”, με ημερομηνία λήξης 06/10/2022 και Lot No 224A, Lot No 231D και με ημερομηνία λήξης 15/10/2022 και Lot No 240D.

Δεν μπορεί να αποκλειστεί το γεγονός ότι, το προαναφερθέν προϊόν περιέχει ξένο σώμα, μεταλλικής φύσης. Λόγω του πιθανού κινδύνου τραυματισμού κατά την κατανάλωση, παρακαλούνται οι πελάτες μας να μην καταναλώσουν το προϊόν και να το επιστρέψουν σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της εταιρείας μας, λαμβάνοντας φυσικά το αντίτιμο της αγοράς του.

Η ανάκληση αφορά μόνο το προϊόν “Buche de chevre Κατσικίσιο τυρί ρολό, 200g”, με ημερομηνία λήξης 06/10/2022 και Lot No 224A, Lot No 231D και με ημερομηνία λήξης 15/10/2022 και Lot No 240D, και για λόγους προληπτικής προστασίας των καταναλωτών, η Lidl Hellas, ως όφειλε, αντέδρασε άμεσα αποσύροντας το προϊόν από τους χώρους πώλησης. Άλλα προϊόντα που πωλούνται από την Lidl Hellas και ειδικά της εταιρείας Société Fromagère de Riblaire δεν επηρεάζονται από αυτή την ανάκληση.

H ανακοίνωση της LΙLD για τα προϊόντα
Η εταιρεία Société Fromagère de Riblaire ζητά συγνώμη από τους καταναλωτές για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί”. Παράλληλα, η LIDL ανακοίνωσε πως η εταιρεία Deli-Fish A.E. προχωράει σε ανάκληση του προϊόντος “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”.

Όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά “Αξιότιμοι πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία Deli-Fish A.E. προχωράει σε προληπτική ανάκληση του προϊόντος “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022 , καθώς εντοπίστηκαν σε μεμονωμένα δείγματα επιμόλυνση Listeria monocytogenes.

Παρακαλούνται λοιπόν οι πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022, να μην το καταναλώσουν και να το επιστρέψουν σε οποιαδήποτε από τα καταστήματα της εταιρίας μας, λαμβάνοντας φυσικά το αντίτιμο της αγοράς του.

Όπως πάντα και για λόγους προληπτικής προστασίας των καταναλωτών, η Lidl Hellas, ως όφειλε, αντέδρασε άμεσα λαμβάνοντας τα ενδεικνυόμενα προς αυτήν την κατεύθυνση μέτρα, ώστε να αποκλειστεί ο κίνδυνος για το καταναλωτικό κοινό και να εξεταστούν τα όποια περαιτέρω μέτρα.

Η Lidl Hellas έχει δεσμευτεί προς τους πελάτες της και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια και στην ποιότητα των προϊόντων της, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας των καταναλωτών”.

Υπερβολική ακρίβεια παντού
Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων θεωρεί ότι εκτός από τις τιμές καυσίμων, πετρελαίου και ειδών σουπερμάρκετ, έχουν ανέβει οι τιμές σχεδόν όλων των προϊόντων και υπηρεσιών.

Μάλιστα, λόγω της ακρίβειας, αλλά και της ανασφάλειας για την οικονομική κατάσταση, όλοι οι Έλληνες έχουν κάνει ακόμα μεγαλύτερες περικοπές σήμερα έναντι του Απριλίου 2022.

Γι’ αυτό επιλέγουν οικονομικότερους τρόπους διασκέδασης, λιγότερα ταξίδια και διακοπές και μείωση κατανάλωσης σε αγορές και υπηρεσίες.

Τι άλλαξε το τελευταίο εξάμηνο

Προκειμένου οι καταναλωτές να «παλέψουν» την ακρίβεια κάνουν οικονομία σε ρεύμα, βενζίνη και πετρέλαιο, αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, ενώ εξετάζουν πολλές και διαφορετικές εναλλακτικές προτού προβούν σε κάποια αγορά.

Πάντως η επιλογή της αγοράς των απολύτως απαραίτητων, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τον κλάδο του λιανεμπορίου, είναι εκείνη που απέκτησε περισσότερους θιασώτες το τελευταίο εξάμηνο.


Spread the love

Written by 

Σχετικά άρθρα