Τέλος σε αυτό το προϊόν των Lidl.

Spread the love

Σούπερ Μάρκετ: Ποιο είναι το πολύ γνωστό προϊόν που «τελειώνει» από τα ράφια των LIDL. Οι πελάτες να μην το καταναλώσουν.

Σούπερ Μάρκετ: Οι επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας για τα προϊόντα που καλεί τους καταναλωτές να μην καταναλώσουν. Ανάκληση δύο προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ της ανακοίνωσε η Lidl.

Google news

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει επίσημα η LIDL: H εταιρεία Société Fromagère de Riblaire προχωράει σε ανάκληση του προϊόντος “Buche de chevre Κατσικίσιο τυρί ρολό, 200g”, με ημερομηνία λήξης 06/10/2022 και Lot No 224A, Lot No 231D, και με ημερομηνία λήξης 15/10/2022 και Lot No 240D.

Φθηνό ρεύμα

Δεν μπορεί να αποκλειστεί το γεγονός ότι, το προαναφερθέν προϊόν περιέχει ξένο σώμα, μεταλλικής φύσης. Λόγω του πιθανού κινδύνου τραυματισμού κατά την κατανάλωση, παρακαλούνται οι πελάτες μας να μην καταναλώσουν το προϊόν και να το επιστρέψουν σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της εταιρείας μας, λαμβάνοντας φυσικά το αντίτιμο της αγοράς του.

Σούπερ Μάρκετ: Απολογείται η εταιρία
Η ανάκληση αφορά μόνο το προϊόν “Buche de chevre Κατσικίσιο τυρί ρολό, 200g”,με ημερομηνία λήξης 06/10/2022 και Lot No 224A, Lot No 231D, και με ημερομηνία λήξης 15/10/2022 και Lot No 240D, και για λόγους προληπτικής προστασίας των καταναλωτών, η Lidl Hellas, ως όφειλε, αντέδρασε άμεσα αποσύροντας το προϊόν από τους χώρους πώλησης.

Άλλα προϊόντα που πωλούνται από την Lidl Hellas και ειδικά της εταιρείας Société Fromagère de Riblaire δεν επηρεάζονται από αυτή την ανάκληση.

Η εταιρεία Société Fromagère de Riblaire ζητά συγνώμη από τους καταναλωτές για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί”, καταλήγει η πρώτη ανακοίνωση.

Παράλληλα, η LIDL ανακοίνωσε πως η εταιρεία Deli-Fish A.E. προχωράει σε ανάκληση του προϊόντος “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: Αξιότιμοι πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία Deli-Fish A.E. προχωράει σε προληπτική ανάκληση του προϊόντος “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022 , καθώς εντοπίστηκαν σε μεμονωμένα δείγματα επιμόλυνση Listeria monocytogenes.

Σούπερ Μάρκετ: Θερμή παράκληση…
Παρακαλούνται λοιπόν οι πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν “Nautica Σκουμπρί καπνιστό φιλέτο”, με ημερομηνία λήξης 30/03/2023 και Lot No 00963430062022, να μην το καταναλώσουν και να το επιστρέψουν σε οποιαδήποτε από τα καταστήματα της εταιρίας μας, λαμβάνοντας φυσικά το αντίτιμο της αγοράς του.

Όπως πάντα και για λόγους προληπτικής προστασίας των καταναλωτών, η Lidl Hellas, ως όφειλε, αντέδρασε άμεσα λαμβάνοντας τα ενδεικνυόμενα προς αυτήν την κατεύθυνση μέτρα, ώστε να αποκλειστεί ο κίνδυνος για το καταναλωτικό κοινό και να εξεταστούν τα όποια περαιτέρω μέτρα.

Η Lidl Hellas έχει δεσμευτεί προς τους πελάτες της και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην ασφάλεια και στην ποιότητα των προϊόντων της, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας των καταναλωτών”, καταλήγει η ανακοίνωση.

Συνεχίζονται οι προσφορές
Τα Lidl προσπαθούν όσο μπορούν να βρίσκονται στο πλευρό των καταναλωτών τους, αφού κάθε εβδομάδα βάζουν πολλές προσφορές σε πολλά από τα προϊόντα τους. Συγκεκριμένα, κάθε Δευτέρα, Πέμπτη αλλά και Σάββατο, όπως ανακοινώνουν μέσα από την σελίδα τους.

Σήμερα Δευτέρα 12/9 λοιπόν, η γνωστή αλυσίδα ξεκινάει τη νέα εβδομάδα με εκπτώσεις. Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει είδη κρεοπωλείου, φρούτα, λαχανικά κ.α σε πολύ χαμηλές τιμές.

Να σημειωθεί πως οι προσφορές του φυλλαδίου, παρά τις προσεγμένες παραγγελίες, ενδέχεται να εξαντληθούν από την πρώτη μέρα. Λόγω περιορισμένου χώρου σε ορισμένα καταστήματα πιθανόν να μην βρείτε κάποια από τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

Silver award και έπαινος για τη Lidl Ελλάς στον CR Index 2021-2022
Βάσει των διεθνών κριτηρίων αξιολόγησης ESG του CR Index, του Δείκτη Εταιρικής Υπευθυνότητας, η Lidl Ελλάς διακρίθηκε αποσπώντας Silver Award αλλά και Έπαινο για την Αγορά (Marketplace Award).

Η εταιρεία βρίσκεται ανάμεσα στις 17 κορυφαίες επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν στο πλαίσιο του υψηλού κύρους και διεθνώς αναγνωρισμένου δείκτη μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Ευθύνης CR Index για τις πρακτικές Βιώσιμης Ανάπτυξης & κριτηρίων ESG που εφαρμόζουν.

«Στη Lidl Ελλάς πιστεύουμε στις στρατηγικές συνεργασίες που δυναμώνουν την προοπτική της βιώσιμης ανάπτυξης. Έχουμε αυξημένη ευθύνη απέναντι στην ποιότητα των προϊόντων, αλλά και στη διασφάλιση υγιών συνεργασιών με τους προμηθευτές μας. Ενισχύουμε την αειφορία της ελληνικής παραγωγής και επενδύουμε σε συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς.

Περιορίζουμε το όποιο αρνητικό αποτύπωμα της επιχειρηματικής μας δράσης στο περιβάλλον, πρωτοπορούμε με σαφείς χρονικές δεσμεύσεις στη μείωση της χρήσης πλαστικού και την υλοποίηση δράσεων που προωθούν την ανακύκλωση, ενώ συγχρόνως εξασφαλίζουμε τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα στη διαχείριση της ενέργειας που απαιτεί η επιχειρηματική μας δράση.

Δρούμε ως ένας υπεύθυνος εργοδότης, διατηρώντας άριστες συνθήκες εργασίας και φροντίζοντας να αναπτύσσουμε τις δεξιότητες των εργαζόμενών μας. Όλα τα παραπάνω αντικατοπτρίζονται στη διάκρισή μας στο CR Index 2021-2022», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου – Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Με όραμα ένα καλύτερο αύριο για όλους, η Lidl Ελλάς επενδύει με συνέπεια στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών «υπεύθυνου επιχειρείν» και έτσι αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της να συνεισφέρει ενεργά στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές και τον πλανήτη μας.

Κόφτη στα φτηνά προϊοντα βάζει supermarket στη Βρετανία
Όριο στον αριθμό των εκπτωτικών προϊόντων που μπορούν να αγοράσουν οι καταναλωτές βάζει η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας με σχεδόν 600 καταστήματα στη χώρα, ενόσω ο πληθωρισμός στη χώρα συνεχίζει να καλπάζει.

Ο λόγος για το Asda, το οποίο εγκαινίασε μία σειρά βασικών προϊόντων τον Μάιο, το Just Essentials. Η σειρά αυτή μπήκε σε περισσότερα καταστήματα τον Αύγουστο, αλλά έκτοτε το σούπερ μάρκετ επέβαλε όριο στα τρία προϊόντα από κάθε κατηγορία, λέγοντας ότι ο περιορισμός θα ισχύσει για μικρό χρονικό διάστημα.

«Λατρεύουμε που αγαπάτε το Just Essentials και προσπαθούμε σκληρά να αντεπεξέλθουμε στη ζήτηση», αναγράφεται κάτω από ορισμένα ράφια στο Asda. «Για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα πάρουν ό,τι χρειαστούν, περιορίζουμε τις αγορές σε 3 για κάθε προϊόν ανά πελάτη για ένα μικρό χρονικό διάστημα».

«Το Just Essentials αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές αυτή τη στιγμή και προσπαθούμε σκληρά να επαναφέρουμε τα προϊόντα σε έλλειψη στα ράφια όσο το δυνατόν γρηγορότερα», δήλωσε εκπρόσωπος του Asda στο Business Insider.

Επίσης
Ο ίδιος σημείωσε επίσης ότι «για να διασφαλίσουμε ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες μπορούν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα περιορίζουμε τις αγορές σε τρεις το μέγιστο από κάθε προϊόν».

Σημειώνεται ότι η πλήρης σειρά προϊόντων, σχεδόν 300 στο σύνολο συμπεριλαμβανομένων κρεάτων, ψαριών και ειδών υγιεινής, αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται κόκκινα φασόλια έναντι 0,33 λιρών, κονσέρβες με κομμένα καρότα έναντι 0,23 λιρών, τσάντες 2,5 κιλών με πατάτες για 0,99 λίρες και πακέτα ζαμπόν 400 γρ. για 1,69 λίρες.

Οι τιμές τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών αυξήθηκαν κατά 12,7% το πρώτο επτάμηνο του έτους στη Βρετανία. Συγκεκριμένα μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου, αυξήθηκαν κατά 2,3%, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη μηνιαία μεταβολή από τον Μάιο του 2001. Εξ ου και οι καταναλωτές στρέφονται συνεχώς περισσότερο σε φθηνότερες μάρκες ή ακόμη και αλλάζουν τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς ορισμένες κατηγορίες τροφίμων, όπως το κρέας, γίνονται ακριβότερες.


Spread the love

Σχετικά άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο