Days Gone: Πούλησε καλύτερα από το Ghost Of Tsushima, αλλά….

days gone
Spread the love

Ο σκηνοθέτης του Days Gone, Jeff Ross, λέει ότι το παιχνίδι ξεπέρασε σε πωλήσεις το Ghost of Tsushima, αλλά ότι εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται σαν μια απογοήτευση από τους διαχειριστές του στούντιο.

Geekmaxi Many GEOs

Αυτή την εβδομάδα, η Sucker Punch ανακοίνωσε στο Twitter ότι, από την κυκλοφορία του τον Ιούλιο του 2020, το παιχνίδι έχει πλέον πουλήσει επίσημα πάνω από 8 εκατομμύρια αντίτυπα. Αυτό το επίτευγμα έρχεται μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του Director’s Cut του παιχνιδιού.

Google news

Αν και αυτά είναι σπουδαία νέα για την ομάδα της Sucker Punch και της Sony, το ορόσημο έδωσε την ώθηση στον σκηνοθέτη του Days Gone, Jeff Ross, να μιλήσει για τις δικές του αντίθετες εμπειρίες στην αποκλειστικότητα του PlayStation. Σε ένα tweet σχετικά με την επιτυχία του Ghost of Tsushima, ο Ross ισχυρίστηκε ότι το Days Gone είχε ξεπεράσει σε πωλήσεις το Tsushima, αλλά η διοίκηση της Bend Dtudio το έκανε να αισθάνεται σαν απογοήτευση.

«Την εποχή που έφυγα από τη Sony, το Days Gone είχε κυκλοφορήσει για ενάμιση χρόνο (και ένα μήνα) και πούλησε πάνω από 8 εκατομμύρια αντίτυπα», εξήγησε ο Ross. «Από τότε πούλησε ακόμα περισσότερα, και στη συνέχεια ένα εκατομμύριο + στο Steam. Η τοπική διοίκηση του στούντιο πάντα μας έκανε να αισθανόμαστε σαν να ήταν μια μεγάλη απογοήτευση».

Παρά το γεγονός ότι ο ευρύτερος οργανισμός της Sony δεν έχει δηλώσει ποτέ εξωτερικά ότι πιστεύει ότι το Days Gone ήταν μια «απογοήτευση», είναι αρκετά σίγουρο ότι οι φαν δε θα δουν συνέχεια σύντομα. Πέρυσι, αποκαλύφθηκε ότι το στούντιο του Days Gone, Sony Bend, εργάζεται πάνω σε ένα «συναρπαστικό νέο IP» που χτίζεται πάνω από τα «βαθιά συστήματα ανοιχτού κόσμου που ανέπτυξαν με το Days Gone», αφού προηγούμενες αναφορές είχαν προτείνει ότι απορρίφθηκε μια συνέχεια του παιχνιδιού.

Μέρος της απροθυμίας της Sony να επικυρώσει μια συνέχεια του Days Gone θα μπορούσε να οφείλεται στη μέτρια κυκλοφορία του τίτλου. Παρά τις πωλήσεις σε κονσόλες PlayStation και την επακόλουθη κυκλοφορία του Steam, το παιχνίδι ξεκίνησε με μια σειρά σφαλμάτων και έλαβε ποικίλες βαθμολογίες.

Ωστόσο, σε απάντηση σε έναν άλλο χρήστη του Twitter, ο Ross κατέστησε σαφές ότι, ενώ η Sony κάνει υψηλές βαθμολογίες αξιολόγησης, «η θλίψη που πήραμε ήταν για τις πωλήσεις, όχι για τα σκορ». Τα παράπονα του Ross φαίνονται ξεκάθαρα να στοχεύουν στη διαχείριση της Bend Studio, που κατέστη σαφές σε μια άλλη απάντηση όταν ένας χρήστης είπε ότι μπορεί τώρα να υπάρχει καλύτερη διαχείριση, στην οποία ο σκηνοθέτης απλά απάντησε, «Όχι».


Spread the love

Written by 

Σχετικά άρθρα